Alla älskar...

Tisdag

Jag åt en smörgås och drack ett glas mjölk förut. (Det blev  min frukost, inte mkt men men..)
Vilade en stund i sängen. (Men jag somnade inte) =/



Jag fundererar på om jag ska starta "Dagens låt" här på bloggen. Ett litet tips för varje dag om just musik.



En liten upptäckt (som jag kom på för ett tag sedan ;P):

Visste ni att pojken (eddie) som spelar huvudrollen i Julkalendern 1994 "Håll huvudet kallt"  spelar Nicko i "Sandor slash Ida" 2005 (en biroll)

Varför tar jag upp detta? :

Håll huvudet kallt var min favorit kalender när jag var liten! Så jag kan förstå om inte nån annan som inte delar min åsikt kan tycka att det är lite, eller mkt ointressant. :)



Men det e klart det finns väl ingen där ute som inte älskar julkalendern håll huvudet kallt X)

Kommentarer
Postat av: FEBB

och miljövänligt! hähä:P

2008-12-30 @ 15:38:47
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0