Tisdags Kväll

Missade serien som jag följer "Kejasaren av portugallien"=(  En serie i tre delar. Men men.. ska spela in reprisen på 24 kl. 23.30.

Min bror och hans familj har kommit hit nu. Jag och ungarna har lekt ända sen kl17.30, så jag är trött nu :)

Jag har inte varit i sthlm nu på ett tag, jag längtar dit faktiskt. Pappa och jag ska nog åka dit efter nyår, bara vi inte går på en massa muséer hela tiden så är jag nöjd :) Max ett, inget mer :) Det känns ju lite trist, när man för än gångs skull åker till sthlm så går vi på olika muséer hela tiden :P Ett muséeum vi var på för nästan exakt ett år sen, var faktiskt riktigt kul att gå på. Det var en utställning med andy warhol. Den var verkligen sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0