Spårlöst

Måndag.

Herregud va tiden går. Det känns som det var nyss vi satt i skolan för att få våra betyg. Och snart är lovet slut. Fan.

Jag vet jag tar inte vara på tiden.

Men det blir jag väl bättre på med tiden.

Kortfattad sammanfattning om vad jag har gjort idag:
Sovit.
Varit ute med hunden i flera timmar.
Tittade på TV (På Spårlöst)(En Repris ;P)
Städat.


Spårlöst var bara för fint,  att jag nästan blev tårögd :'( En tjej i 20 årsåldern letade efter sin pappa nere i Japan.  Som tur så hittade hon honom :)
Men undra vad dom gör med dom programen , som dom inte hittar personerna som dom söker ;)
Dom visar dom nog inte ;/ Så det känns ju ganska tryggt att slutet alltid är lyckligt i alla avsnitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0