Selma

Tittade nyss på kejsaren av portugallien, av selma lagerlöf. Fantastiskt bra film!
Det var nog många som såg serien om selma som visades annandag jul och dagen efter.
Jag tyckte att det var alldelles för kort. Om en sån stor författare som selma kunde dom väl ha gjort en längre serie. Men annars tyckte jag att det va ganska bra faktiskt. Lite segt i första avsnittet kanske men annars bra. Helena bergström gjorde rollen som Selma bra tycker jag. Lite för många kända skådisar kanske med. 

Jag har väldigt svårt för filmer där det finns för många kända skådespelare i. Som i tillexempel Arn, det var ju en katastrof vad dålig den var. Att lägga ner så mycket pengar på en sån film. Meningslöst. Fast dom säger ju att boken ska vara bra, så den e det nog inget fel på, men filmen sög. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0